vasárnap, január 08, 2012

Jegyzetkék a Vörös Emigrációból (ja és Bayer kicsit hazudik)

Milyen érdekes, hogy például rádiót indíthatsz úgy, hogy beraksz egy számlára egymilliót, aztán ígérgetsz. Nem számít, hogy van egy tíz éve működő, félmilliós hallgatottságú rádiód. A közbeszerzéshez kicsit szigorúbb feltételek kellenek. Nem lepődnék meg, ha ügyes kollégák előre kiszámolnák, ki fog nyerni, illetve ki az, aki nem indulhat, mert pont egy pici hiányzik.
Én azt a pályázatot várom, amelyikben az van, hogy csak olyan indulhat, aki 1952. július 29-én éjjel fél egykor született, a mamáját Németh Danának hívták, és nettó 800 millióért vállalja, hogy egy sort se ír többé addig, amíg a Fidesz kormányon van. Ezért lesem naponta a Közbeszerzési Értesítőt, de nem lelem. >>> HVG

Érdekes, hogy az ilyen szabadságharcosok sohase gondolnak arra, hogy a szétröpülő bombaszögek eltalálhatnak például egy kiskutyát, betörhetnek egy akváriumot, tömegkatasztrófát, elképesztő szenvedést okozva ezzel, nem is beszélve a derék kis pókokról, akik mindenhol ott szorgoskodnak. Mennyivel humánusabbak lennének, ha állatnak tekintenék az embert, amit nem is olyan elvadult gondolat. >>> BUMM

Árok Kornél minden sunyi diktatúrára jellemző technikájú és színvonalú kipiszkálásában az a figyelemre méltó, hogy a hatalomnak még mindig nincs veszélyérzete. Még mindig nem értik, hogy az egész világ figyel rájuk, és minden ilyen lépés azt bizonyítja, hogy egyre szalonképtelenebbek. (Ugyanilyen tegnapi ostobaság volt a Világgazdaság és a Klubrádió kitiltása sajtótájékoztatóról.) >>> NÉPSZAVA

Bayer Zsolt kicsit hazudik. Azt írja rólam, miszerint "Ma az a hír járja be a hazai sajtót, hogy az új alaptörvény megünneplésére az Operában összegyűlt „fideszes közönség” ellopta a rézkorlátok gömbjeit, a kristály hamutartókat, továbbá nem fizette ki a büfében a számláit. Andrassew Iván kezdte a Népszavában, ráadásul az operaház igazgatójára, Ókovács Szilveszterre hivatkozva hazudozta tele lapját ezzel a szemétséggel."
Ezzel szemben én ezt írtam: "Most meg azt olvasom - még van hova megírni - , hogy Orbán Viktor személyes Facebook-oldalán közölte egy olvasó a hírt, miszerint “Az Operaház vezetője, Ókovács Szilveszter elmondása alapján a tegnapi este folyamán az épületből sajnálatos módon eltűnt néhány kristály hamutartó, egy-két réz korlátgömb és rendezetlen maradt a büfében pár tízezer forintnyi fogyasztás is.”
Természetesen ezt én nem hiszem el. Bár, ami az emberi természetet illeti: belefér a képbe."
Vagyis Orbán Viktor facebookos oldaláról idéztem, az akkor már mindenhol olvasható szöveget, és jeleztem, hogy nem hiszem el. (Csakugyan nem hittem el.) De ez kellett szakmailag Bayernek a ma is élő vörös emigrációról szóló végkövetkeztetései fölépítéséhez. De legalább megtudtam, hogy a vörös emigrációban vagyok. Ebben is téved: még csak belső emigrációról se beszélhetünk. A horthysta fehérterror korszakához képest annyi változott, hogy van pl. internet. Meg annyi, hogy nem félünk. Borzasztó lehet a Fidesz ötös számú párttagkönyve tulajdonosának azt a szégyent megélni, hogy bármekkorákat morcoskodik, senki nem fél tőle.

dajcstomi
Hajrá, Magyarország; hajrá, Fidesz; hajrá, MTK!

"Az USA nem akarja leváltani az Orbán-kormányt"-nyilatkozta az Egyesült Államok magyarországi nagykövete. Szerintem a kölcsönösség jegyében a washingtoni nagykövetünk kijelenthetné, hogy Magyarország nem akarja leváltani az Obama-kabinetet. Az amerikai nagykövet asszony megnyugtató nyilatkozata után nem lenne szép, ha hagynánk tovább idegeskedni az amerikai közvéleményt."
Dajcstominak lenni se lehet könnyű mostanában. Kitalált magának egy tréfás szerepet - amíg Fábry műsora szünetel, addig ő mond kakis-pisiseket, és akkor jó híres lesz, és vicces, és egyszercsak az van, hogy már senki nem nevetgél. Senki. Szerintem már szóltak is neki, mert tőle szokatlan módon nem kurvázta le Clintonnét. Kár. A végén még elveszti az arcát gyávaságában. >>> DAJCSTOMI

 .

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Iván!

Nem szép dolog egy országos napilapot telekürtölni egy FB-os kommenttel. Ezen az sem változtat, hogy nem hiszi el, és hogy ezt meg is jegyzi. Ha nem hiszem el, nem írom meg. Szerintem ez az újságírói etika része, igaz, én nem vagyok újságíró.

Dajcstomi valóban kritikán aluli, a Klubrádió pedig olyan a baloldalnak, mint Elvis: halála után többen szeretik... Ezen közbeszerzések szigorúsága sem változtat, sőt!

További sok sikert, üdv: Tivadar, mezei egyetemista

kelgyo írta...

Szerintem Bayernek ez a hazugsága nulla önmagához képest.

Fodor Ákos: ECCE HOMO

Fenyegetésük
mulatságos. De ahogy
félnek: megrémít.

Népszerű bejegyzések