csütörtök, január 05, 2006

Milossal, aztán álmosan

Január 4. (szerda) Tegnap elmentem Milosért az oviba. Este nagyokat örvendeztünk mindenfélén, talán azt leszámítva, hogy ő nehezen aludt el, én meg, mondhatni, egyáltalán nem. De ebből legalább az lett, hogy reggel jól előkészültem mindennel, mire fölkelt, és így minden idegeskedés nélkül indultunk el otthonról.Ma a szerkesztőségben nem voltam csúcson, annyira nem, hogy ülve el is aludtam, mégis úgy adódott, hogy hamar elkészültem mindennel. Szaladtam Katához. Kicsit pihengéltünk, mert ő sem aludt, aztán elmentünk Saciért, aztán a többire nem emlékszem, mert gyakorlatilag mindent átaludtam. (Néha fölébredek, akkor írok egy kicsit, mint most.)

Nincsenek megjegyzések:

Fodor Ákos: ECCE HOMO

Fenyegetésük
mulatságos. De ahogy
félnek: megrémít.

Népszerű bejegyzések