kedd, március 16, 2010

Csak a Fidesz?

Semmi sem hiányzott ahhoz, hogy elégedetten vegyem tudomásul, hogy Orbán Viktor előre megjósolható módonzhelyeket és már régen elpufogtatott laposságokat kiáltozott népének a szinte forradalmian tavaszi szélben, korszakindító beszédében egy Coca-Cola-szlogen alatt, miszerint "itt az idő". Az italvilágcég legújabb reklámarca önfeledtenrtegette a baloldalt, ám kevésbé merte ostorozni a szélsőjobbot. Pusztán azt tudta fölhozni nekik, hogy a választás is forradalom, föltéve, ha mindkét szavazatunkat a Fidesznek adjuk. Nem kell ám törni-zúzni!
Mivel Pápai Gábor ezt már a múltten rajzosan is megjelenítette, nem volt meglepetés az se, hogy Orbán értette a nép szavát: nagyon utáljuk már a telet. Az lett volna meglepő, ha nem ígéri meg szinte, hogy ő hozza meg a tavaszt a magyaroknak. Pech, hogy úgy néz ki, előbb jön, mint gondolná. Majd a píárosaival kezelteti ezt a skandalumot.
Egész este azt kutattam magamban, hogy miért maradt hiányérzetem. Reggel aztán, amikor a Magyar Nemzet címsorát megláttam, minden megvilágosodott. "Csak a Fidesz!". Rájöttem, hogy Semjén Zsolt hiányzott. Éveken át megszokhattuk, hogy afféle előzenekar gyanánt lép föl Orbán előtt, aztán ott áll mellette, áhítattal, bólogatva, néha elszabadult testbeszédében csücsörögve. Most meg nem volt sehol. És mintha a kereszténydemokraták úgy, ahogy vannak, hiányoznának a kampányból. Remélem, csak valami tévedésről van szó, és nem arról, hogy Orbán megunta Semjén nagyképűségét, és úgy döntött, hogy amortizálja a nagy amortizátort.
Megengedhetetlen veszteség lenne ez az egyatábornak, bár ehhez semmi közöm. Viszont ahhoz igen, hogy kiheverhetetlen csapás lenne az egész magyar humorszakmának. Nem ér így büntetni a baloldalt!

  

2 megjegyzés:

szürke_tapir írta...

Nem tudom, nekem még sosem volt olyan érzésem, hogy hiányzik Semjén Zsolt....

Péter írta...

lol, nekem sem

Fodor Ákos: ECCE HOMO

Fenyegetésük
mulatságos. De ahogy
félnek: megrémít.

Népszerű bejegyzések