hétfő, július 22, 2013

Firkák

Sokan kedvesen jelzik, hogy gyakran néznek be ide, ám nem találnak semmit. Ennek az az oka, hogy meglehetősen zavaros az életem - költözködés Wanda lányomhoz, vizsgálatok, stb.), csak ritkán és röviden tudok írni, azt meg többnyire a Facebookon teszem, az Andrassew Iván bemutatja csoport oldalára (https://www.facebook.com/groups/andrassewbemutatja/). De tanultam ebből: ezeket az apró jegyzeteket, firkákat ide is kiteszem. Naponta, ha tudom. Az is lehet, hogy naponta többször frissül majd. Meglátjuk, milyen állapotban leszek a sugárkezelés alatt. Köszönöm a kedves érdeklődést!
És akkor mindenekelőtt a jó hír: most kaptam értesítést a szövettani eredményről: a daganat a szerencsésebbik fajta. Azt még nem tudom pontosan, hogy ez mit jelent, de nyilván azt, hogy könnyebben irtható, kevesebbet fogok szenvedni vele. Vagy velük. Hányan vannak ezek? (130722 10:30)
130721 8:47 Facebook AI bemutatja
Köszönöm az egy hét múlva esetleg bekövetkező születésnapom alkalmából a jókívánságokat. Csakugyan az a cél most, hogy erős akarattal 61 éves legyek. Mindenesetre szeptember 14-re merészen beírtam a naptáramba egy eseményt, ahol illene ott lennem. (Úgy néz ki, hogy akkor lesz a második Szörp-Szóda Fesztivál a Klubrádiónál.)
Szombati (130720) beszélgetésünk Kun Zsuzsával a Klubrádióban. 17 perc 40 másodperc után kezdődik: http://www.klubradio.hu/klubmp3/klub20130720-112857.mp3
130718 Facebook AI bemutatja  Ma nézegettem magam a tükörben, ami eléggé ritka. foglalatosságom. Nem nagyon látom magamon, hogy fogytam tíz kilót. Akkor viszont nem lehet másképp, mint úgy, hogy a fejemből kipiszkált daganat éppen tíz kilót nyomott. Jelzem: mintha könnyebb is lenne a koponyám.
130718 Facebook AI bemutatja Wanda megmért - vagy le? -, és kiderült, hogy egy hónap alatt tíz kilót fogytam. Vannak, akik kifejezetten ekkorka fogyásért mennek be kórházba, én meg csak úgy, mellékesen ezt is kaptam a sok törődés mellé.
130718 Facebook AI bemutatja Ja, és tegnap elfejeltettem ide jegyezni, hogy voltam szemorvosnál.Nem is egynél, mert mindent megnéztek. A műtét okozta zavarokat leszámítva szinte tökéletes a szemem - megfelel egy normális 60 évesnek. A daganat miatti látástér-kiesés kicsi, pontocska, nem oldalt van, hanem előrefele. Egy év múlva eltűnhet. Ez azért fontos, mert addig úgyse vezethetek autót, büntetőjogilag sem. (Ezt is tőlük tudtam meg.) Az olvasási nehézségeket az is okozta, hog hármas helyett már fél négyes olvasószemüveg kell.

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon örülök!!!!! Ez a hír már fél siker!!! A másik feléről majd együtt gondoskodunk! Nagyon drukkolok!!!
Sikerülnie kell és fog is!!!

gghone írta...

Hát elviselnék valami híreket élöben csengess rám ha úgy gondolod...

legyél jó

Névtelen írta...

Kösz ! Nincs mindenki rajt a facen....és attól még szurkol.

Névtelen írta...

Ez azért van, mert nagy a fejed. Az arcod még nagyobb, és gusztustalan a sárga, nikotinfoltos bajuszod, ember.

még húzod ? ....

Nem sokáig. Ne reménykedj, készülj.

Fodor Ákos: ECCE HOMO

Fenyegetésük
mulatságos. De ahogy
félnek: megrémít.

Népszerű bejegyzések