szerda, július 19, 2006

Elfáradtam

Tegnap megint azt éreztem, hogy nagyon elfáradtam. Reggel orvos, rossz vérkép-eredményekkel, aztán gumis, mert a kutya addig pisálgatta a gumit, míg úgy megrozsdásodott, hogy állandóan elereszti a levegőt. Még jó, hogy volt egy tartalék felnim. Aztán olvasás, aztán értekezlet, aztán megint olvasás, szerkesztés, aztán tördelés – mondjuk öt percig se tartott, mert mire odaértem, Csilla betett mindent. Aztán fogorvos, háromnegyed óra a székben, mindenféle reménytelen kilátásokkal. (Különben az érdekes, hogy mennyire megvisel az a lényegében természetes folyamat, hogy romlanak a fogaim. Hiába hallom, hogy fele ennyi idősek szájában nagyobb bajok vannak, egyszerűen irtózom az egésztől. Attól a lehetőségtől, hogy hacsak ki nem találnak valami genetikai, vagy mit tudom én milyen csodát, végül mégiscsak fogak nélkül végzem, ha nem halok meg hamarabb. Mondjuk húsz év múlva, de akkor is. Valahogy fogak – és nyilván még herék – nélkül nincs kedve az egészhez a férfiembernek. Ez is biztos valami macsóság.) Aztán elmentem meszet meg más faljavító dolgokat vásárolni. Régebben zsákos oltott meszet vettem, azt szűrtem, higítottam. Aztán próbálkoztam a mészhidráttal, ami nagyon jó, de sok a munka vele. Külső festésre nagyon jó, pláne, ha permetezőt használunk. Most már inkább vödröset veszek. Megint évekre el leszek látva kiváló fedelesvödrökkel. Például arra jók, hogy por- és egérmentesen lehet bennük tárolni mindenfélét a padláson. Megraktam a kocsit, aztán kikecmeregtem Tahiba. Annyira elfáradtam, hogy amikor leültem egy pillanatra majdnem elaludtam.
Az internet-szolgáltatóm ébresztett, hogy hamarosan lejár a hűséges szerződésem, lennének mindenféle ajánlatai. Mindjárt olyannal kezdte, amelyik még az előzőnél is drágább. Mondtam neki, hogy kérdezze meg a főnökeit, hogy tudják-e: itt-ott kicsit lementek az árak. És egyébként is: semmi bajom velük, de körülnézek, mert annak idején, amikor szerződést kötöttünk, azt ígérték, hogy – különös tekintettel a hűségemre – természetesen csökkentik az árakat a piaci árviszonyoknak megfelelően. Az ügynök nem esküdött meg erre, csak bizalmasan belebegtette. Aztán ilyesmiről szó nem volt, viszont az új belépők már kevesebbért fizethettek elő, és olcsóbban hűségeskedhetnek. Úgy gondolom, hogy ez méltatlan, és van benne egy kis visszaéléske is. Ezért aztán most majd körülnézek a piacon. (A mobilszolgáltatók között is. Már most jelzem, hogy azt választom majd, amelyik jelentősen csökkenti az esemes-díjakat. Öt forintra, mondjuk, mert az a reális)Nem baj, még egy hét és talán szabadságra jutok.

Nincsenek megjegyzések:

Fodor Ákos: ECCE HOMO

Fenyegetésük
mulatságos. De ahogy
félnek: megrémít.

Népszerű bejegyzések