vasárnap, február 05, 2006

Péntek, szombat


Pénteken délelőtt nem csináltunk semmit, csak jól voltunk, délután kimentem Tahiba a weboldalaimat piszkálni. Erre azért volt szükség, mert valamiért egy napig nem voltak láthatók. Aztán, amikor szóltam, az a furaság állt elő, hogy egy régi változat bukkant föl. Nem értem, de most nincs is időm magyarázatokat keresni. Készítettem a naplónak egy tükröt, arra az esetre, ha egyszer visszavonhatatlan sérülés következne be: http://www.andrassew.cjb.hu . De amúgy is oda irányítom majd a http://www.andrassew.hu -t, ha szükség lesz rá.

Szombaton reggel elmentem Milosért, aztán vissza Katához, aztán elmentünk Saciért a nagymamájához, aztán kimentünk a város déli végére tropikáriumot nézni. Nagyon jó volt, fura módon a gyerekek is szinte példásan viselkedtek. Aztán megebédeltünk és hazajöttünk Katához. A gyerekek valami csoda folytán igen jók voltak, nem találtak alkalmat ilyenkor szokásos összecsapásokra, így aztán itt aludtunk. Milos éjszaka kétszer is kijött a gyerekszobából, azzal, hogy melegítsem meg – ami szoros összebújást jelent -, de aztán szépen visszafeküdt a helyére, és aludt tovább. Reggel is meglepően elviselhetőek voltak. Én kevésbé, mert jött a hó, amitől csigaszintre hullik az életerőm. Ehhez képest még este nyolcra megyek a Spinozába évet értékelni Fialával.

Nincsenek megjegyzések:

Fodor Ákos: ECCE HOMO

Fenyegetésük
mulatságos. De ahogy
félnek: megrémít.

Népszerű bejegyzések