hétfő, december 19, 2005

Állva ájulni

December 19. (hétfő) Reggel Katával elmentünk Kecskemétre, ahol a Bólyai János Gimnáziumban előadást kellett tartanom „A világ rossz, de szórakoztató” címmel. Nagyon kedves tanárok fogadtak minket, mindenféléről beszélgettünk. Aztán megtartottam magvas előadásomat. Már nem emlékszem, miket beszéltem, különös tekintettel arra, hogy úgy tíz perc után gyakorlatilag elájultam, annyira rosszul lettem. Elég érdekes volt, mert elég hosszú időn át azt vártam, mikor esek össze, kivert a víz, és tulajdonképpen már kíváncsi is voltam, hogy mi lesz, meddig tudok még beszélni. Azt hiszem, egyebek mellet az volt a baj, hogy nem jól öltöztem, vastag pulóverben voltam, és nem kaptam levegőt. De az is lehet, hogy bajom belülről indult, és a külső dolgok csak rátelepedtek. Mindegy, úgy húsz perc után beállt az egyensúly, aztán jobban lettem. Nyilván sok hülyeséget beszéltem. Van ilyen.
Kaptunk még ebédet is, aztán hazahajtattunk.Ma még el kell mennem az Echo Tévébe, hogy Fialával a Sri Lanka-i dolgokról beszélgessünk. Majd ott is elájulok, hogy érdekes legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Fodor Ákos: ECCE HOMO

Fenyegetésük
mulatságos. De ahogy
félnek: megrémít.

Népszerű bejegyzések