péntek, december 30, 2005

Jobb nap

December 29. (csütörtök) Persze nem tudtam dolgozni menni, mert ki kellett menni Tahiba a szerelőket várni. Kettőre jöttek, de már tízkor elindultam, mert Katának tanítványa jött. Bevásároltam, aztán még Wandához is fölmentem. A szerelők éppen kettőre jöttek, és háromra végeztek is. Nagy szerencsém volt, mert nem találtak más hibát, csak azt, hogy egy csavar kilazult. De ha már ott voltak, megkértem, hogy végezzenek el egy nagy karbantartást. Kiderült, hogy valami kis – harmincerer forintos – hiba maradt, de ráérek azt nyáron kijavíttatni. A karbantartás eredménye, hogy talán már a legutolsó szobában is rendesen működik majd a fűtés.
Akkora szerencsém volt, hogy így eljutottam a délutáni dobolásra is. Remek volt, alig bírtuk abbahagyni. Elragadtatásomban szét is vertem a kezeimet, este alig mozogtak, és annyira fájt a vállam, hogy alig bírtam mozgatni.

Nincsenek megjegyzések:

Fodor Ákos: ECCE HOMO

Fenyegetésük
mulatságos. De ahogy
félnek: megrémít.

Népszerű bejegyzések