kedd, április 17, 2012

Pályázatom elnöki interjúra

Georges de LA TOUR:
Pásztorok imádása

A nemzeti izé, ami mostanában a közszolgálati műsorszolgáltató, komoly bajban van, mert ki kell választani, ki készítsen interjút Áder Jánossal magyarországelnöki beiktatása után. Ha nem veszik tiszteletlenségnek, pályáznék a következő kérdésekkel:
- Kedves Elnök Úr, megengedi, hogy örömmel szólítsam így?
- Ön azt mondta, hogy tisztelettel és alázattal vállalja el a jelölést. Ugye nem állunk távol az igazságtól, ha feltételezzük, hogy komoly lelkiismereti tépelődés után vállalta el Magyarország elnökének méltóságát?
- Gondolom, megnyugtatta, hogy kétharmados - mondhatnánk, történelmi jelentőségű - többséggel választották meg. Ez persze nem csoda, hiszen például Kósa Lajos már a jelölésének órája után kijelentette, hogy most éppen olyan elnökre van szüksége az országnak, mint Ön. Milyen elnök lesz Ön?
- Jól értelmezem, hogy Önre, tisztelt Elnök Úr azért esett a kormánypártok választása, mert Ön a legalkalmasabb az új alkotmányos rend, a nemzeti együttműködés rendszerének megszilárdítására?
- Az EU parlamentjében töltött évek tapasztalati segítik Önt abban, hogy a Miniszterelnök Úrral vállvetve vezesse magyar nép gyarmatosítás elleni küzdelmét?
- Örömmel olvastam, hogy Kósa alelnök úr szerint Önnek nem kellene Göncz Árpádra hasonlítani. Nehéz feladat lesz ezt elérni?
- És végül engedjen meg egy személyes kérdést: mekkora áldozatot hozott azzal, hogy hazájának legmagasabb szintű szolgálatát választotta?
- Köszönöm, hogy ebben a haza életében rendkívüli pillanatban válaszolt a kérdéseimre.

 .

3 megjegyzés:

kelgyo írta...

Ááááá, Iván, ne is álmodj róla. Undersovszky mellet labdába se rúghatsz ... :P

kelgyo írta...

Bocs, rosszul írtam az előbb a nevet, t helyett d betűt gépeltem. Mea clumpa, mea maxima clumpa.

Jármi István írta...

Játszunk tovább, és képzeljük el a válaszokat.
- Kikérem magamnak a kedves jelzőt, legyen szíves Tisztelt Köztársasági Elnök Úrnak szólítani. Még a balliberális újságírók sem csorbíthatják népem irántam érzett tiszteletét.
- Nem hiszem, hogy a magánéletemhez sok köze lenne Szerkesztő Úr, de azt elárulhatom, hogy bizony néhány európai álmatlan éjszakát szereztem magamnak. Orbán Miniszterelnök Úr megtisztlő felkérése után bizony a körmömet rágtam le, hogy az Országgyűlés megszavaz-e.
- Ez elsősorban attól függ, hogy Kósa Lajos képviselő úr milyen elképzeléseket közöl velem. Bocsánat, Orbán Viktor Miniszterelnök Urat akartam mondani. Dehogyis, minden csak az én kiforrott, az európai demokrácián nevelkedett gondolkodásomtól függ. Mit zavar össze?
- Talán még Ön is észlelte a kétharmados arányt megválasztásomkor. Én a magyar nemzet összes polgárát képviseltem eddig is, és ezután is azt teszem. Természetesen ezután sem leszek balliberális újságíró.
- A hosszú évek alatt, amit számüzetésben... illetve EU-képviselőként pártom és hazám szolgálatában töltöttem, alaposan megismertem a gonosz EU gyarmatosítókat. Igen, Miniszterelnök Úrral az urópai normáknak megfelelően védjük meg Magyarországot a zsi.. a világ karvalytőkéseinek támadásaitól.
- Egyáltalán nem lesz nehéz, hiszen fiatalabb szebb és okosabb vagyok. Különösen Középföldön.
- Erről nem szívesen beszélek. De hazám szolgálata minden áldozatot megér, és én szívesen meg is hozom azokat, hiszen ezzel Or.. pár.. magyar nemzetemet szolgálom határon innen és túl.
- Kérem, igazán nem tesz semmit, egy társasági elnöknél ez természetes.

Fodor Ákos: ECCE HOMO

Fenyegetésük
mulatságos. De ahogy
félnek: megrémít.

Népszerű bejegyzések