szerda, február 11, 2009

Szavazzon rám!

A legviccesebb, amit ezen a héten az interneten láttam az az volt, hogy az IWIW-en Sztojka Iván ismerőseinek száma óráról-órára csökkent. Vagyis az ismerősök megijedtek, hogy ezen a közösségi portálon a rendőrség látókörébe kerülhetnek, gyorsan visszavonták ismerősi mivoltukat. Ez persze hülyeség, mert a törölt adatokhoz is hozzá lehet férni – talán éppen így hívták föl magukra a figyelmet.
Meg kell gondolni, kivel barátkozunk, akár virtuálisan. Egyébként meg nyilvánvaló, és nagyon helyes, hogy a rendőrség használja ezeket az információkat. Milyen jó lenne, ha néhány bűnözőt éppen így fognának el. Mindenesetre eléggé szánalmas az egész: hopp, gyilkossági ügybe keveredtél, már nem is vagy a barátom! Föl kellene nőni a betyárszerepekhez.
Engem most nagy megtiszteltetés ért. Fölkerültem a barikad.hu Szavazás - Ki lesz 2009 "antimagyarja"? oldalára, ahol nagyon díszes társaságba kerültem. Komolyan mondom, hogy nagy megtiszteltetés például együtt mutatkozni Iványi Gáborral. Gusztos Péterrel is úgy vagyok, hogy inkább vele utáljanak. Nagyszerű kollegákat most nem említek, pedig van köztük, aki a példaképem lenne, ha lenne példaképem. (Tóta W. Árpád is ott van. Nem rá gondolok.) Hanem - igen nagy meglepetésemre - egy csapatba kerültem Kövér Lászlóval!
"A hülyeség mélységei" Mindenesetre elég nehezére esik az embernek ostobák és gazemberek vitájába belebocsátkozni". Ehhez képest most vannak, akik egyértelműen nyilasokra, nácikra utaló, vagy őket könnyen felidézhetővé tévő szimbólumokkal masíroznak. Tálcán kínálva a lehetőséget a baloldalnak, hogy róluk szóljon a következő kampány" – ezzel a szöveggel került föl kövér a kisnáci portálra.
Ja, én meg ezzel, ettől vagyok antimagyar: "A bíróság nyilván egyetlen Hegedűs-beszédet nem hallgatott, egyetlen Hegedűs-írást nem olvasott, így ez a Jobbiknak, a csőcseléknek isteneskedő, gyalázkodva prédikáló emberkáromló maradhat abban az egyházban, amelyiknek törvénye szerint egyetlen embert sem lehet kirekeszteni."
Lássuk be, azért azt soha nem merészelhettem volna magamról még csak képzelni sem, hogy egyszer együtt utálnak majd Kövér Lászlóval, akit nagyon kedvelek, mert a legmulattatóbb magyar politikusnak találom.
Hirtelen büszkeségemben el is szálltam, képzelegni kezdtem: hátha annyira sikeres lesz ez a ma még általános isis színvonalúnak látszó szavazás, hogy tán valami szép díjat is adnak a végén. Mondjuk egy arany turultojatot, rovásírással ékesítve. És az lenne jó, ha én kapnám a legtöbb szavazatot, de pont ugyanannyit, mint Kövér László, és akkor ott a Jobbik ólmeleg székházában a meghitten hurrogó tömegben végre kezet foghatnék Kövér Lászlóval! Morvai Krisztina országanyának – aki átadná a díjat - elmondanánk, hogy köszönjük ezt a kitüntetést a mamánknak, a papánknak, meg annak, hogy hagytuk a nácikat fölcseperedni.
Kövér László nem magyar? Vona Gábor szeretne ilyen gyönyörű turáni gyökerű alföldi betyárorcát! Olyan sztyeppés távolba tekintő okos kis szemeket! Olyan sumérszittya világbajuszt!
De most komolyan: azért, mert a Jobbik be akar kecmeregni a hatalomba, lehet ennyire mélyre hajolni? Lehet ennyire nyomorúságosan kiszolgálni a nyomorult olvasókat? Milyen ember az, akinek be lehet adni, hogy akinek valami nem tetszik a zsebnáci párton meg trappoló surmóin, az mindjárt antimagyar?
Mindenesetre kérem, hogy aki csak arra téved, szavazzon rám! Megtisztelő lenne, ha ezek engem nem tekintenének közülük valónak.
Kíváncsi vagyok, hogy a mostani kétezerből hány barátom marad az IWIW-en, ha a Jobbik hatalomra kerül.

Nincsenek megjegyzések:

Fodor Ákos: ECCE HOMO

Fenyegetésük
mulatságos. De ahogy
félnek: megrémít.

Népszerű bejegyzések