péntek, augusztus 02, 2013

Nyaralás, munka, csúfság

130802 1207 FB AI bemutatja: Úgy alakult, hogy az éjszaka munkába álltam. Mint rendesen, nem tudtam aludni, addig nézegettem-olvasgattam a Hócipő Yes, comment... és SMS alaphíreit, amíg egyszercsak azon kaptam magam, hogy dolgozom. Nem olyan rossz ez három héttel egy agydaganat-műtét után. Remélem, a jövő héten már a Népszavában is lesz saját írásom. Ha bírom a kemót, akkor talán már egy Hetes Stúdiót is összehozhatunk szeptemberre a Klubrádióban. Végülis az agy csak úgy gyógyul meg, ha dolgoztatjuk. Ha meg nem működik, akkor miféle gyógyulásról beszélünk? Meglátjuk. Vagyis meglátjátok a Hócipőben, a jövő hetiben. (Szerintem még senki nem mert ennyire őszintén írni a gyógyszerektől keletkező impotenciáról.)

Nehogymá megtörténjen az a csúfság, hogy az idei Goldenbolog PopArt kategóriáját nem Pápai Gábor nyeri meg! (Apápai). (Nem csak azért, mert a legközelebbi munkatársam és a barátom, hanem azért is, mert megérdemli.) Osszátok, esetleg, ha egyetértetek!
http://goldenblog.hu/szavazas.aspx?bId=4875#_=_

130801 FB Andrassew Iván bemutatja: A szombati Népszavában lesz beszélgetés velem, Várkonyi Tiborral, aki az egyik legcsodálatosabb ember, akit ismerek, erről a dologról, ami itten mostanában történik velem. (Tök jó volt találkozni Tiborral, akivel szinte naponta beszélünk, és úgy harminc évvel idősebb nálam. Meg az is jó volt, hogy Kertész Gábor jött fotózni, akit nagyon szeretek.)A jövő heti Hócipőben pedig egy összeállítás a bejegyzéseimből. De az is lehet, hogy még ma este írók egy-két terápiás Yescommentet, vagy SMS-t. Úgy néz ki, hogy szombaton hatalmas nyaralás lesz, mert a Ákos öcsém levisz fél órára a balatonföldvári szabad strandra, aztán megyünk Mernyére, ahol a nénikémmel találkozom végre, meg András öcsémékkel.

130731 este: Facebook AI bemutatja: Szerintem nincs semmi csoda abban, ha nagyon rövid idő alatt találunk olyan embert, aki ad egy számítógépet egy ismeretlen, beteg embernek. Az emberek jók. Csak kicsi részük gonosz, de ők annyira romboló hatásúak, hogy azt képzeljük: a többség gonosz. Azért jobb, ha idejében megértitek ezt, mert az semmiképpen nem jó, ha úgy jártok, mint én: életetek vége felé kezdtek el bízni az emberekben, akik egy válságos pillanatban sokkolnak a jóságukkal és a szeretetükkel.

Fontos, jó lenne osztani
https://www.facebook.com/events/527468713974889/

Legyen világosság! (Isten.)
És lett teljes világosság? (Kérdezem én.)
Ha nem lett teljes világosság, akkor van-e nekünk dolgunk a teremtéssel kapcsolatban? (Kérdezem én.)

130731 12:13 FB AI bemutatja: Néhány héttel ezelőtt, amikor a kórházban kifosztottak, többen fölajánlottatok nekem használt, de használható gépeket. Szerencsére akkor egy általam nem ismert, de annál kedvesebb cég adott nekem egy iPad-et, amivel megmentett. Most az egyik ismerősöm azzal küzd, hogy agyvérzéses kollégájának szerezzen egy használható masinát. Ha még nem ajándékoztátok el azt, amit nekem szántatok, esetleg láttok másikat, legyetek kedvesek jelezzétek. Azt hiszem csak így tudom meghálálni azt, amit értem tettetek.

(A gép rövid időn belül meg is lett.)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem vagyok facebook tag.
Remélem minden rendben....

Fodor Ákos: ECCE HOMO

Fenyegetésük
mulatságos. De ahogy
félnek: megrémít.

Népszerű bejegyzések